ΒΕΛΗ ΚΑΙ... ΒΕΛΑΚΙΑ

>>> Μην με παρεξηγήσετε >>> αλλά ο τρόπος παρουσίασης από τα ΜΜΕ >>> του πολέμου στην Ουκρανία και των επιπτώσεών του >>> θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή, με τοποθέτηση προϊόντος >>> και το προϊόν είναι το αμερικανικό LNG >>> το "καλό", το ακριβό, το αμερικάνικο LNG....
__________________________________________________________________________________________________

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΟΧΙ στο ΝΑΙ ή ΝΑΙ στο ΟΧΙ, ιδού το μέγα δίλημμα

Οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν αποδυθεί σε μια άνευ προηγουμένου μνημονιακή-φιλοευρωπαϊκή άμιλλα «ενημέρωσης» με στόχο την επικράτηση του ΝΑΙ, στο επικείμενο δημοψήφισμα και όπως λένε το κάνουν για το καλό μου…
Έτσι, τις τελευταίες ημέρες, μαθαίνω από τα κανάλια -και ομολογώ ότι ποτέ μου δεν είχα φανταστεί- πόσο με σκέφτονται και με αγαπούν ο πλανητάρχης Ομπάμα, οι πρωθυπουργοί και υπουργοί της ευρωζώνης
και άπαντες οι λοιποί πρωτοσπαθάριοι της Μέρκελ και του Σόϊμπλε, ανά την υφήλιο.  Βέβαια όλοι αυτοί  που με περίσσια μνημονιακή καλοσύνη άλλοτε με άφησαν άνεργο, άλλοτε μου μείωσαν  μισθό ή σύνταξη και άλλοτε με γονάτισαν από την φορολογία, αλλά, πάντα για το καλό μου, τώρα, οι ίδιοι άνθρωποι με καθημερινές μονότονα επαναλαμβανόμενες προτροπές, παρακάλια, απειλές αλλά και εκβιασμούς,  μου υποδεικνύουν να ψηφίσω ΝΑΙ, για το καλό μου…
Ατέλειωτες ώρες αναμετάδοσης των δηλώσεων ευρωπαίων «αξιωματούχων», «έγκριτων» δημοσιογράφων, «διαπρεπών» επιστημόνων, σε ένα ύποπτο γαϊτανάκι παραινέσεων με καλούν να ψηφίσω ΝΑΙ, για το καλό μου…
Αλλά και εντός των συνόρων, με επιβλητικές μουσικές επενδύσεις αλλά και εξευτελιστικά στιγμιότυπα ταλαιπωρουμένων συνταξιούχων, έλληνες επιστήμονες, αθλητές, πολιτικοί, μοντέλα, ποιητές, κομμωτές,  συγγραφείς, καλλιτέχνες με αιχμή του φιλοευρωπαϊκού δόρατος την Μιμή Ντενίση και την Βάνα Μπάρμπα, άπαντες, εν χορώ, όπως ένα πολύβουο μελίσσι νοητικώς αναπήρων αναλύσεων ή και φαιδρολογημάτων,  προσπαθούν να με πείσουν  να ψηφίσω ΝΑΙ, για το καλό μου…   
Ώρες-ώρες συλλογιέμαι πως αν ο Χίτλερ και ο Γκαίμπελς, είχαν τότε στην διάθεσή τους τα κανάλια μας, σίγουρα οι περισσότεροι έλληνες θα είχαν σήμερα μια σβάστικα στο μανίκι τους….
Ας είναι, το ξέρω ότι μέχρι και την ώρα που θα βρεθώ μπροστά στην κάλπη, ύστερα από αυτή την «αντικειμενική και πλήρη ενημέρωση για το διακύβευμα του δημοψηφίσματος», δεν θα έχω αποφασίσει αν θα πρέπει να πω ΟΧΙ στο ΝΑΙ ή ΝΑΙ στο ΟΧΙ. 
Σε κάθε περίπτωση όποια από τις δύο επιλογές προτιμήσω θα είναι σίγουρα για το καλό μου…
Τάσος Καρ.

1 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μερικοί 'πατριώτες'έχουν σβάστικα τατουάζ !!!

Καρατάσος

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια και παρατηρήσεις